ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ Β. Ηρακλείου 23, Θεσσαλονίκη
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ +30 2310 239 061
ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας
Αρχική / Ενημέρωση / ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας

ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας

ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας

Δημιουργήσαμε δύο εργαλεία στην Ιστοσελίδα μας για την διευκόλυνση των πελατών μας που αφορά την Μισθοδοσία:

  • Φόρμα excel με προέκταση .xlsx για την Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας ημερήσιου μεταβαλλόμενου ή εβδομαδιαίου σταθερού ωραρίου με βάση την οποία δημιουργείτε το απαραίτητο αρχείο για την υποβολή του στην ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
  • Φόρμα Στοιχείων Πρόσληψης Εργαζομένου Εντυπο Πρόσληψης Εργαζομένου καθώς και τήρησης κανόνων GDPR για την διευκόλυνση την πρόσληψης του εργαζομένου ο οποίος υποβάλει ψηφιακά και τις βεβαιώσεις και τα έγγραφα που απαιτούνται.

Το Λογιστικό Γραφείο "logistis" που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη παρέχει υπηρεσίες για λογιστικά και φοροτεχνικά ζητήματα, άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και βιοτεχνιών, μισθοδοσίας και διαμεσολάβησης αστικών και εμπορικών υποθέσεων.

NEWSLETTER

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες που παρέχουμε σε Λογιστικά και Φοροτεχνικά ζητήματα. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λογιστικό Γραφείο Θεσσαλονίκη | logistis

Βασιλέως Ηρακλείου 23, 1ος Όροφος, 54624, Θεσσαλονίκη

+30 2310 239 061

+30 6944 513 070

info@ilogistis.gr

www.logistis-adr.gr