Εργαζόμαστε με σεβασμό στον Πελάτη
Στοχεύουμε σε μία άριστη συνεργασία με στόχο την συνεχή ενημέρωση, την αμφίδρομη σχέση και την βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρησης σας.
Στοχεύουμε σε μία άριστη συνεργασία με στόχο την συνεχή ενημέρωση, την αμφίδρομη σχέση και την βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρησης σας.
Η ιστορία της δημιουργίας αυτού του Λογιστικού Φοροτεχνικού Γραφείου ξεκινάει περίπου πριν 30 χρόνια με σωστή οργάνωση και τεχνολογικό εξοπλισμό από το 1990. Νομίζω ελάχιστα γραφεία το 1990 μπορούσαν να εκδώσουν εκκαθαριστικό φορολογικής δήλωσης πριν από την εφορία με απόκλιση 1 δραχμής.
Υψηλού επιπέδου παροχής υπηρεσιών που αφορά όλο το φάσμα από την δημιουργία μιας επιχείρησης, την σταθερή ανάπτυξή της μένοντας σταθερά δίπλα της έως και την διατήρησή της στην κορυφή.
Το γραφείο είναι άρτια εξοπλισμένο με τελευταίας γενιάς εξοπλισμό και απόλυτα οργανωμένο, χρησιμοποιώντας προηγμένες υπηρεσίες αυτόματης καταχώρησης και ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο λάθους, υπηρεσίες OnLine backup ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο απώλειας δεδομένων, υπηρεσίες απομακρυσμένης πρόσβασης στα δεδομένα του πελάτη για επείγουσες καταστάσεις.
Πριν πάρω το πτυχίο του τμήματος Οικονομικών Επιστημών της σχολής Νομικών Οικονομικών Επιστημών (ΝΟΕ) του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης όπου φοιτούσα από το 1986 και πριν πάω ακόμη φαντάρος εξ αναβολής, με διάφορές συζητήσεις και πιέσεις φίλων γνωρίζοντας και το πείσμα μου, αποφάσισα να ανοίξω το γραφείο το 1990 με πρώτη έδρα την Βενιζέλου 50 απέναντι από το παλιό Δημαρχείο έχοντας μάλιστα ως πελατολόγιο έναν και μοναδικό πελάτη ο οποίος ήταν παραδοσιακός χασάπης. Την οικογένειά του την ευχαριστώ διότι με στηρίξανε μιας και η καταγωγή μου είναι από τον Έβρο και δεν είχα γνωριμίες. Με μόνα όπλα την αυτοπεποίθηση και το πείσμα μου, με αρετές όπως η ειλικρίνεια, η τιμιότητα και η άμεση εξυπηρέτηση προχώρησα μπροστά ασκώντας το επάγγελμα του Λογιστή Φοροτέχνη αρχικά χωρίς πτυχίο και με μεθοδευμένες κινήσεις προσέλκυα πάντα με αξιοπρέπεια και επίπεδο, πελάτες έχοντας σαν σλόγκαν το τρίπτυχο: ειλικρίνεια τιμιότητα αμεσότητα.
Τον Νοέμβριο του 1993 διακόπτω την αναβολή των 10 ετών και πηγαίνω να υπηρετήσω την πατρίδα μου. Βέβαια σε ποιο άλλο γραφείο θα μπορούσαν να με βάλουν στην μονάδα πέρα από το 4ο; Ήμουν και τυχερός διότι μετατέθηκα στο Πολύκαστρο οπότε είχα πλέον δύο γραφεία να υπηρετήσω. Ένα το δικό μου και ένα του Στρατού. Ευτυχώς στην διάρκεια της θητείας μου η οποία ήταν ένας χρόνος, με βοήθησε η αδελφή μου την οποία και ευχαριστώ γι' αυτό πάρα πολύ. Κάποιοι παλαιοί πελάτες μου θα την θυμούνται ακόμη γιατί κοριτσάκι τότε ήταν μια ευγενική, όμορφη και με υπευθυνότητα παρουσία στο γραφείο όπου με στήριξε έως και το 2005. Τον Νοέμβριο του 1994 όταν απολύομαι πλέον πέφτω με τα μούτρα στην δουλειά. Πάντα έψαχνα να εμπλουτίσω τις υπηρεσίες μου διότι πιστεύω ο Λογιστής σε επίπεδο υπηρεσιών πρέπει να παρέχει στον πελάτη και συγγενείς υπηρεσίες όπως αδειοδότηση καταστημάτων, επιδοτήσεις, επιχορηγήσεις κλπ.
Έτσι άρχισα να ασχολούμαι από τις αρχές του 1995 και με την έκδοση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, αδειών βιοτεχνιών, αδειών εργαστηρίων τροφίμων, αδειών συνεργείων αυτοκινήτων κλπ. Και επειδή αυτό που κάνω θέλω να το κάνω πολύ καλά δημιούργησα από το 1995 μία ομάδα από μηχανικούς με διάφορες ιδιότητες όπως μηχανολόγοι μηχανικοί, πολιτικοί μηχανικοί οι οποίοι από το 2000 και μετά είναι οι ίδιοι έως και σήμερα τους οποίους τους εμπιστεύομαι και τους ευχαριστώ για την συνεργασία.
Το 1997 παίρνω το πτυχίο και ορκίζομαι στο πανεπιστήμιο ως Οικονομολόγος. Την ίδια χρονιά γίνομαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και παίρνω την άδεια Λογιστή Α' Τάξης. Αρχίζει να αναπτύσσεται το γραφείο με γρήγορους ρυθμούς.
Το 1998 μεταφέρεται το γραφείο στην Βασιλέως Ηρακλείου 25 σε έναν χώρο λίγο μεγαλύτερο από τον προηγούμενο παραμένοντας σε αυτό έως και το 2012 αναπτύσσοντας συνεχώς τις δραστηριότητές του φτάνοντας ακόμη να απασχολεί και έξι άτομα προσωπικό. Πάντα με σωστή οργάνωση και παροχή υψηλών υπηρεσιών προς τους πελάτες με άμεση εξυπηρέτηση.
Τον Μάιο του 2014 αποφασίζω να κάνω το μεγάλο βήμα αγοράζοντας ένα γραφείο 100τ.μ. στον 1ο Όροφο της διπλανής οικοδομής στην Βασιλέως Ηρακλείου 23.
Πλέον δραστηριοποιούμε σε αυτόν τον όμορφο ιδιόκτητο χώρο κατοχυρώνοντας και το σήμα logistis έχοντας και τους τρεις συνεργάτες μου όλοι με πτυχίο ανώτατης σχολής που είναι μόνιμα δίπλα μου από το 2012 και τους θεωρώ στελέχη της επιχείρησής μου. Διότι η φιλοσοφία μου εάν θέλω να παρέχω σωστές υπηρεσίες είναι ότι το προσωπικό πρέπει να είναι μόνιμο και όχι της πρακτικής.
Τον Δεκέμβριο του 2017 δίνω εξετάσεις στο Υπουργείο Δικαιοσύνης για να λάβω την διαπίστευση ως Διαμεσολαβητής αστικών και εμπορικών υποθέσεων. Βλέποντας μπροστά στο μέλλον και βάζοντας στην φαρέτρα ως σωστός επαγγελματίας άλλο ένα όπλο στον αυξανόμενο ανταγωνισμό και στις ποιοτικές υπηρεσίες που προσπαθώ να προσφέρω στους αγαπητούς τωρινούς και μελλοντικούς μου πελάτες.
Λογιστικό Γραφείο Θεσσαλονίκη | logistis
Βασιλέως Ηρακλείου 23, 1ος Όροφος, 54624, Θεσσαλονίκη
+30 2310 239 061
+30 6944 513 070
www.logistis-adr.gr